Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



Selamat Tinggal Capital T

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan


Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya
Kau bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku


Mungkin lepas niey kau akan jumpe dgn orang yang lebih baik dari aku .. dan aku harap kau happy dengan life kau tanpa aku .. apa2 yang jadi kat kite sebelum niey .. biar lah ia jadi kenangan walaupun ia amat menyakitkan hati kita .. terimakasih sebab ambik berat pasal aku .. maafkan aku kalau aku selalu menyakitkan hati kau .. soryy bcoz aku dah tak boleh terima kau dalam hidup aku lagi .. aku harap kau faham .. dan aku harap walaupun kite dah xde pape tapi aku nak kau jadi kawan aku buat selama-lamanya .. terimakasih atas semua yang kau berikan kat aku .. walaupun itu bukan yang aku harapkan dari kau .. semoga bahagia dgn awek baru kau .. selamat tinggal Capital T !
#19/07/2011 until 13/01/2012