Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Sengett xD
Ohhlala . . I'm back :) weeeee~ haha . . ngoi ! peningg sikit hari niey lepas bertungkus lumus belajar buat jahitan tulangg belut . . kemainn susah lagi nak ingat step dy . . adoyaii ! pape punn aku tetap kene blaja kann buat bende tuh kalau nak pandai ;) hurmm macam taknak jerr . . lol xD

SENGET ! SENGET ! SENGET ! macam betul2 senget daa aku biler budakk niey start panggil aku senget kat Giatmara tuh . . aptb budak2 sane tuh . . name aku NURIN yg senang nak sebut punn dyeorg malas nak sebut . . senget jugak dyeorang panggil . . macam daa melekat je name tuh dekat aku . . hurmm shaz laa yg mule2 panggil aku dengan name SENGET . . kann sekarang sume nak mengikut dy panggil aku senget . . tapi pape punn aku ta amek kesah sangat dengan semua tuh . . asalkan dyeorang jangan buat perangai palat dengan aku sudahh laa (-__-)

Btw , belajar dan kenal budak2 kat sane memang best . . walaupun kadang2 rase saket hati biler dapat tawu orangg kutuk kite diam2 . . aku ignore je sume tuh . . huh ! malas laa nak amek tawu . . lgpun aku bukan sape2 yg boleh gembirakan semua orangg . . mesti ade jugak budakk yg benci dengan kite walaupun kite ta buat sala dekat dyeorang . . yang pentingg aku seronok dapat kenal dengan shaz , ekin , fazira , syafi , khaliesah , oshin , erna , erni dan lain2 lagi :D