Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



ILOVEYOU Crush
Hey guys ! Hari ni adalah hari yang paling memenatkan bagi aku . . pepagi lagi aku da kena selsema and sakit tekak . . siyez aku tak suke kena semua ni . . hurmm da laa aku ade driving petang ni . . naseb baek drive waktu petangg . . kurangg sikit rase sakit aku . . parents aku plak keluar pegi hantar adik2 aku balek asrama . . memangg seronok laa aku duduk rumah sorangg2 :D
btw, hari ni aku keluar "date" dengan crush aku (capital A) dekat term 2 . . hurmm agak menyeronokkan jugak keluar dengan crush aku tuh . . Pegi term2 naik kereta . . dy drive . . pastu pegi karok dy bayar siap belikan air lagi . . makan pulak dekat marrybrown ;) hurmm semua tuh guna duit dy jea . . duit aku satu sen pun tak keluar . . tapi ni FISRT TIME aku keluar berdua saje dengan budak laki . . Selama ni aku keluar dengan budak perempuan jea xD pape punn aku ta kua dengan dy lelame . . sebab dy jemput aku punn da pukul 4 petangg . . da habis karok and makan semua . . dy hantar aku balik so aku sampai rumah da masuk waktu maghrib . . hurmm kalau bole nak lepak dengan dy lelame sikit . . sebab lepas ni taktau lagi bila boleh keluar dengan dy lagi :(

Btw , thanks sebab buat aku happy crush :) aku hargai sangat mase yang kau luangkan untuk aku tuh . . walaupun hanya sekejap . . Last but not least , ILOVEYOUU crush !