Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Selamat Hari Guru
Hey , hari ni best sangat2 dapat pergi sambut Hari Guru dekat DUHA . . Hilang terus rasa terkilan aku masa Giatmara buat Hari Guru tapi aku tak join :') haha ~ Btw , happy gila2 dapat jumpa member2 lame then cikgu2 semua :D Adikk angkat yang kurinduu dan sayangg punn dapat jumpe tadi :'D Seriously , hilangg rinduu aku dekat semua kawan2 , cikgu2 and adikk angkat aku . . Lagipun , lepas ni tah bila2 laa dapat jumpa diaorang semua lagi :/ Semua busy nak sambungg belajar . . Dah laa jauh2 diaorang semua dapat tawaran belajar :( tinggal laa aku sorangg2 dekat sini :( Aku hope kengkawan aku success bila dah sambungg belajar nanti and korangg dapat capai cita cita korangg semua :)

Last word , "SELAMAT HARI GURU" kepada cikgu2 yang banyak mengajar dan memberi ilmu dekat kitaorang semua :) kbyeeee !