Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



Politeknik Nilai
Hey hey hey !! I'm backk . . Hurmm da berabuk dahh blog aku nieyy . . Lame sangat tak update =D
Btw, now aku dah tak jadi budakk sekolah lagi . . Aku da masuk politeknik 8/7/2013 dan amek kos BIOTEKNOLOGI =)
Haaaaaa , nieyy laaaa tempat aku belajar sekarangg . . Cantik kann tempat dy ? Hurmm tapi tempat nieyy corok sikit diam ehh . . Kawasan keliling ehh semua hutan . . Takde bandar punn :/ Sedihhh . . Tapi pape punn aku bersyukur sebab ditawarkan belajar dekat sini . . Bukan senang nak dapat masuk sini dalam sesi pertama . . Kawan2 yang aku jumpe kat sini punn baik2 je . . Semua yangg ada kat sini Okayy je . .

Tapiiiiiii satu je masalah aku sekarangg . . HOMESICK :((
Hurmm siyez aku tak boleh nak stayy jejauh dengan family aku . . Walaupun orangg cakap poli aku nieyy tak jauh sangat dari rumah >.<
Pape punn aku harap aku dapat kuatkan diri aku kat sana and study well =)