Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



Miss This Moment =)
Weeeeeeeeee~ Lepas jugak hajat aku nak jumpa dengan kengkawan Form6 dulu . . Thanks to Ruzanna sebab ajak aku join korang pergi Raya . . Seriously rindu nak stay satu kelas dengan korangg =) Kepada Lee , Tan , Tai , Kogila , Chong , Trivikram , Adib , Hafiz and Iqbal . . Thanks sebab masih ingat kat aku and layan aku dengan baik semalam . . Walaupun Lee try nak kelirukan aku antara dia dengan Chong tapi tak dapat dehh , Aku still ingat lagi muka korangg semua keyh ;) Tak boleh nak tipu aku dengan cara camtu :P Lagi satu , Lee suka sangat drop aku dengan nama adib -__- Tah ape kena ehh tah . . Pelik aku :3

Hmm tapi semalam time beraya dekat rumah Iqbal , aku terkejut sangat bila mak iqbal kenal and tahu nama aku . . Padahal sebelum nieyy aku tak pernah punn tegur mak Iqbal apetah lagi nak introduce diri sebagai kaka angkat dekat anak dia , Ain Atiqah >.< Haih , aptb . . Tapi masakan mak Iqbal sedap =)

Btw , aku harap sangat boleh hang dengan dyeorang lame2 sikit . . Macam semalam dapat jumpa dyeorang kejap jeh . . Tapi its okayy laaa . . Just terkilan sikit bila ta dapat ikut dyeorang pegi Seremban 2 . . Jalan2 kat situ sebab aku kena balik Politeknik . . Huwaaaaaa :'( Pape punn thanks guys for the moment yesterday :D