Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



Jamuan Merdeka Raya =D
Walaweiiiiiiii ~ Semalam dah keluar . . Harini pulak ade jamuan . . Memang tak balik laaa jawab nyaaa aku minggu nieyy . . First time wooo tak balik . . Selalunya hujung minggu aku tak stay poli . . Aku stay kat rumah and hangout with family or kawan2 fom6 aku . . Hahah ;)

Tapi naseb baek ade event time tuh . . Kalau tak mati kutu aku stay kat hostel tuh . . Hmm bila ade aktiviti or event macam nieyy . . Aku rasa terisi jugak laaa masa aku dekat hostel tuh -,- Btw, nieyy jamuan kedua yang aku join selama aku stay dekat poli . . Siyez jamuan nieyy mengganggu sikit masa hujung minggu aku . . Hmm nak taknak reda jelaaa . . Puihhh !

Jamuan Merdeka Raya ? Hmm Dengar macam menarik jehh . . Tapi bagi aku time persembahan palingg best . . Lepas tuh time penutup agak kelakar sikit bagi aku . . Mana taknyaaa , nyanyi lagu Politeknik Malaysia reramai . . Hmm FIRST TIME aku dengar lagu Politeknik . . Mule2 aku pelik jugak lagu ape laaa yang dyeorang bukak nieyy . . Tak penah dengar punn -__- Hahah ! Padahal lagu nieyy budak2 yang join orentasi belajar laa lagu nieyyy . . Hmm aku pulak memang masuk poli jeh terus belajar . . Memang taktau laaa ape itu lagu politeknik . . Hope lepas nieyy aku tau & ingat laaa sikit2 lagu poli nieyy . . Rasa macam tak berbaloi pulak masuk poli tapi tak penah tau lagu Poli . . Pape punn thanks for the Happy night =D