Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



Friend Forever !
Assalamualaikum , hai ! Aku nak cerita nieyy .. Hmm semenjak cuti semester start , aku belum sempat nak keluar dengan kawan2 kelas aku dekat duha .. Harituh punn aku pegi duha semata mata nak jumpa Ruzanna then pergi TBSS .. Jumpa kawan2 form6 yang baru kenal tak sampai setahun :D Kawan2 yang aku dah kenal sejak sekolah rendah & menengah aku tak pergi jumpa dulu punn .. APTB aku nieyy -,-
Tapi harini aku seronok sangat sebab dapat jumpa dengan kawan2 aku masa kat duha dulu .. Itu punn naseb baek jumpa .. Kalau tak kempunan laaa aku nak jumpa dengan dyeorang semua .. Alang2 kiteorang dah berjjumpa nieyy .. Apalagi lepak kat Tampin laa kejap kann ? Makan KFC bagai semata mata .. Haha ! Padahal dua hari lepas punn aku pergi Tampin makan KFC jugak >.<

Hmm lepas jumpa tadi ingatkan nak hang lagi next week pergi Midvalley .. Sementare Fariza, Muhaimin & Firdaus belum balik matriks dyeorang .. Tapi kann taktau laa jadi ke tak .. Sebab kakak takde time tuh :( Then aku and Fatin plak tak pasti lagi parent bagi kelua ke tak .. Aku tak kesah kalau balik lambat sebab boleh tidur rumah induk kalau balik lambat punn :D Dapat jugak jumpa Ratu, Zafeer & Zaim .. Hahah !

Pape punn harap2 perancangan kiteorang berjalan dengan lancar .. Btw, lupa nak cakap .. Ary Ahad nieyy maybe aku kua dengan Acap .. Kawan lame mase kt PUSAKO .. Insyaallah ! Then isnin nak jemput Eliya Nadira kat RISDA .. Huh ! taktau ibu abah bagi pinjam kereta ke tak .. Risau meyhh ! Hope dapat laa pinjam kereta .. After that , selase nak naek Midvalley .. Mampuih kena marah lepas tuh sebab perabih duit >.< Ngoi ! Dahh laa semua orang dalam rumah niey dah tido .. So aku punn nak taknak follow laa skaly semua orang tido .. Goodnight semua .. Kbyeee :*