Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Semalam punya Cerita :)
Assalamualaikum, haiii :) Dah lame tak update my pinky blog nieyy.. Almaklumlahh sekarang nieyy busy sikit.. Dengan line internet dekat poli tuh yang macam tetttttttt.. Memang tak dapat arh nak onlinee selalu.. Hmm btw semalam ade gotong royong dekat kamsis.. Tadapat nak balik jumaat sebab sabtu punn ade kelas.. Tapi walau pape punn best jugak sebab minggu nieyy aku cuti seminggu :D :D Suka suka.. Haha ! Tu kat atas tuh aku bergambar dengan budak batak camera.. Weeee~ Pepagi lagi dah buat muka `duckface` >.< Errr --" Pape punn aku sayang kau laaa roommate :)
12 Januari
Haaa, semalam aku terlupa pulak nak wish happy birthday dekat pakwe korea aku yang ketiga nieyy.. Busy sangat agaknya aku nieyy -__- Well, its not to late to wish to you :) Now, I wish you `Happy Belated Birthday Kyungsoo Oppa` or lebih dikenali sebagai D.O. :) Wish you live well and health :D Kbyeee !