Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



28022014
Assalamualaikum blogger :) :) Da berape lame laa kita tak update blog .. Da berabuk dah nampak eaa ..

Keyhh, harini aku happy je dapat balik rumah .. Even aku balik tiap2 minggu .. Tapi harini best laaa .. Hmm today is the second time that the senior (DKM3) tuh tegur aku .. Seriously macam tak percaya .. Bukan senang nak tengok senior lelaki tegur junior dy .. Dah laa kiteorang lain2 jabatan .. Hmm dy senior lelaki pertama kot yang tegur and bercakap dengan aku.. Selama aku duduk sana aku tak pernah nak bercakap dengan budak lelaki lain selain budak kelas aku and kalau aku kenal dy or budak lelaki tegur aku dulu ..

Cerito ea mulo ea cenggini .. Mase nak balik tadi kita malas nak balik awal2 and ,alas nak packing barang .. So kita punn decide nak balik kul 2.30 petang .. Dalam pukul 2.15 aku turun and tunggu ler bas tuh .. Tapi mase tunggu tuh adku nampak budak DKM3 or Capital J lalu .. Maybe baru balik dari solat Jumaat .. Time tuh aku dah rase malu2 da bile nampak dy macam perasan aku ade kat situ .. Tapi aku cover malu dengan belek2 fon and buat2 tak nampak dy lalu .. Then tah kenapa pulak bas lambat pulak datang eaa .. Dah pukul 3.00 petang punn bas tak sampai2 lagi .. Pastu tah macam mane Capital J tuh punn nak balik copek gak ehh .. Then dy boleh berhenti kat depan pintu utama tuh .. Then tetiba tanya kat aku kot2 nak naik skaly dengan dy pergi Seremban .. Aku teragak agak mula2 nak terima pelawaan dy tuh .. Tapi memandang kan aku nak pergi beli hadiah Anis kat Term nanti .. Rase macam lambat pulak nak tunggu bas tuh sampai .. Aku dah tanya kat Shuha and Sam lagi kot2 dyeorang nak tumpang skaly .. Takde laa aku sorang2 ikut Capital J tuh .. Tapi dyeorang taknak laa pulak .. Aku punn cakap jelaa yang aku nak ikut dy naik kereta .. Then nasib baik , kebetulan ade 2 orang akak nieyy nak pergi Seremban jugak .. So Capital J punn suruh aku ajak akak2 tuh skaly ..  Nasib akak2 tuh setuju .. Kalau tak aku punn taktau ape perasaan aku and ape jadi kat aku kalau berdua je dengan Capital J tuh .. Dah laa tak berapa nak kenal .. Saba jelaa aku ..

Btw, yang menarik pasal Capital J nieyy .. Dy jenis peramah, friendly, caring and talkactive .. Banyak benda yang dia cerita mase naik kereta dengan dy .. Dari aku taktau nama dy ape .. Sekarang nieyy aku dah tau nama dy and sikit2 pasal dia .. Seriously seronok dengar dy bercerita and aku rase macam cepat je sampai kat Term1 tuh .. Yang ta boleh blah tuh , dy bole cakap kot ade chance lagi .. Bole naik same2 lagi .. Errrr , malu suda aku kat situ >,< Haha

K laaa .. Pape punn itu kenangan aku dengan senior pertama yang tegur aku .. Takkan dilupakan .. FYI dy dah ade awek and awek dy budak PNS jugak :D Hope dy happy and kekal dengan awek dy sampai hjung nyawa .. Kbyeee :*