Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



ILOVEYOUU Roommates :)
Assalamualaikum :)
lai lai lai.. Masuk pict lagi -_-"
Act takde cerita pun yang nak di-update..
But now, lately roommate aku aini ni suka sangat berselfiee.. Nak ganti tempat zati kot.. Haha :P
Yang first ni pict kiteorang bertiga je.. Sebab zati tak balik lagi.. Tengah sakan beraya agaknya.. Pict ni kiteorang capture guna kamera laptop aku.. Orang tengah sibuk mating the flies.. Kiteorang pulak sibuk berselfiee dekat belakang.. Apa pun tak boleh >,<
Yang kat bawah ni pulak pict hari Khamis harituh.. Sehari selepas birthday Zati.. Time ni baru balik dari kelas.. Perhhh, sejam woo layan aini berselfiee.. Aku dengan Faten dah penat giler nak buat muka.. Tapi aini macam tak penat je..
Lastly, aku taktau nak cakap ape.. Just nak bagitau yang aku sayangg ketat ketat roommate aku ni.. Kalau ade zati lagi bagus.. Cukup korum kiteorang 4 orang jadi roommate dari sem1 sampai sekarang :D