Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Kena Tinggal :'(
Assalamualaikum :)
Jeng jeng jeng ! Haha, ni laa pict abah n adik2 den poie bercuti sekarang kek Tioman.. Ibu punya gambar takdo sebab dy kameraman.. For the first time, aku kena tinggal keyhh.. Tak penah2 aku kena tinggal kalau family ade pegi bercuti ke ape.. Seriously aku sedih giler.. Memang menangis aku time ibu baru nak bertolak pegi sana tuh.. Dah laa tinggal sorang2 kat rumah.. Bertambah tambah sedih aku time tuh.. Memang menangis aku sepanjang malam.. Malam ibu pergi tu aku tido pukul 4 pagi sebab aku tak boleh nak tido.. And malam tu Imran laa tempat aku hilangkan sunyi and bosan.. Tu pun sebab Imran wassap aku.. Kalau tak taktau laa aku nak buat pe malam2 camtu.. 
Haaa, tadi bukak fb then tetiba ternampak ibu post gambar ni.. Alahai, jealousnyaa aku.. Seronoknyaa kalau dapat snorkeling.. Da lama kot tak pegi snorkeling ni.. Argghhh, ruginyaaa tak follow.. Ni sume sebab ade kelas microb.. Kalau tak mesti aku dapat ikut pegi Tioman :( :(

Dah laa malas nak citer panjang2.. Tengok gambar ni pun aku dah jealous terlebih lebih.. Kbyeee 

p/s : Ibu hari2 call aku time dia pegi tioman ni.. Haha :*