Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



Final Exam Mood T_T
Assalamualaikum :)
Now susah sangat nak nampak aku update blog ni.. Hmm nak2 final exam tinggal lagi sehari je lagi kot nak study.. Huwaaaaa :'(
Seriously, a bit stress now.. Rasa macam tanakk je jawab exam tu.. Rasa nak masa berjalan dengan lambat lagi biar aku sedar dan dapat belajar betul2 ape yang aku tak paham.. Hmm :/
Now keadaan aku macam nieyy sebab semester kali memang betul2 mencabar minda aku.. Dengan markah PB aku yang macam tah pape.. Huh ! Stress je semua subjek ialah subjek yang menghafal.. Dahlaa aku tak minat nak hafal menghafal nieyy T_T

Pape punn, wish me luck keyhh.. Semoga aku dapat jawab dengan baik and no repeat paper.. Sem depan nak pergi LI nieyy.. Kbyeee >,<