Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Housemates
DBT | DLH | DEC

13 orang satu rumah . Ramai kann ? Hm tapi tulaa realitinya sekarang . Bila dah jadi outsider . Bila dah tanak stay kamsis tuu . Bila dah berpisah dengan roommates tersayang dari sem 1 sampai sem 3 tuu . Kerna terpaksa aku relakan stay luar dengan mereka mereka ni . 

Dan dari situu bermulanyaa hidup aku tanpa roommates . Kalau dulu pepagi bangun2 tidur je mesti nampak muka zati . Then bila dah sudah mandi sume mesti kejutkan faten . Faten satu satunyaa orang paling pelik aku pernah kenal . Bila alarm bunyi sekuat mana pun . Macam nak kena gempa bumi sume tapi bila aku bersuara sikit panggil dia terus dia bangun . Haha . Bila nak makan mesti aku dengan zati tunggu lama sebab taktau nak order ape untuk makan . Alahaii rindunyaa aku dengan roommates aku tuuu . 

Tu sume kenangan masa dalam kamsis . Now bila dah stay rumah sewa . Semua benda kena uruskan sendiri . Masak sendiri . Makan pun da tak tentu masa semua . Transport pun sendiri . Dulu kalau duduk kamsis jalan kaki pun dah sampai . Nak keluar dari bilik pun lambat2 pun takpe . Now keluar rumah pun kena awal sikit . Tapi takpe nasib baik semua okay2 . Perangai pun gegiler jee . Nak2 kalau dah makan sekali dapat pulak sorang pandai bukak cerita . Memang riuh satu rumah . 

Anyway, harini dapat bergambar sesama sebab cik yati buat makan2 sikit untuk budak2 rumah sewa dia . Thanks sesangat kat cik yati . Dahlaa baik pastu masak pun sedap . Pape pun cik yati memang sporting bila ajak bergambar . Thanks for the memory todayy :*

#04082015
#JalanSelasih
#TamanEkaMatahari