Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Semester 5 ~



In The Future, InsyaAllah :)
Bila dah suka dan sayang kat someone tuu, kalau boleh semua benda nak buat bersama . Makan bersama, keluar jenjalan bersama, shopping bersama dan macam2 lagi .
So dalam hidup aku, aku dah dapat dahh merasa sikit2 yang selalu couple buat sejak ade abang ni :)



Well, semua benda dalam gambar ni semuanyaa aku dah rasa and tahu ape setiap feeling yang ade bila ade keadaan macam tuu . Dalam banyak2 perasaan, perasaan rindu tak dapat jumpa tu paling sakit . But nevermind, nasib baik masing2 pandai nak contact sesama sendiri walaupun tengah keluar dengan kawan, walaupun menghadapi hari busy yang terok, walaupun menghadapi hari yang sememangnyaa memenatkan ke ape .
Satu benda yang belum aku capai lagi sekarang, GROWING OLD WITH YOU :')
InsyaAllah kalau ade jodoh, aku akan dapat merasa situation ni pulakk . Sekarang just nak kena usahakan agar impian nak hidup bersama tuu tercapai . The one and only person in my heart, Zulfadhli Adha :*