Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Result UPU Keluar Esokkk
Pejam celik pejam celik
Esok dah nak keluar dah result UPU
Benda yang memang ditunggu tunggu
Harapan ibu untuk tengok aku sambung belajar lagi 
Walaupun niat dihati dah taknak sambung belajar fulltime
Tapi demi menjaga hati, aku minta juga sambung belajar guna UPU ni
Orang cakap sekarang susah nak dapat belajar 
Kalau dapat tu pergi laa belajar setinggi mana yg boleh

InsyaAllah, mudah mudahan ade rezeki aku disitu
Aku berharap aku tak rasa putus asa ke ape selepas keluar result upu esok
Aku berharap agar hati aku tabah dan redha terima ape yang aku akan dapat
Kalau takde rezeki nak buat fulltime study 
Mungkin rezeki aku bekerja sambil study
Mana tahu kan ?
Perancangan Allah adalah sebaik baik rancangan
Hanya Allah menentukan dan membuka peluang untuk setiap umat manusia :)

p/s: Wish me luck.. Semoga dipermudahkan dan ade rezeki untuk aku :)


#02082017