Shiniteruyo Aishiteru

Bonjour!
Hey ! Good day to you!


Welcome to my world . You've stuck in my unprivate diary. Please be nice here. Gomawo !

Status :Just Follow The Flow



Rezeki Selepas Konvo
Alhamdulillah
Terima kasih Ya Allah
Mungkin Allah bagi aku rezeki sambung belajar lepas habis komvo haritu :)

Sarjana Muda Sains (Kepelbagaian Biologi dan Pemuliharaan) dengan Kepujian
Universiti Tun Hussien Onn Malaysia (UTHM)
Alhamdulillah, aku cek upu tengahari tadi
Dapat rezeki belajar kat UTHM
Course yang aku dapat pun memang course yang aku pilih
Rezeki aku dapat peluang untuk sambung belajar lagi :)

Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan (Kepujian) Pengurusan Sumber Manusia
Universiti Teknologi Mara (UiTM) Bandaraya Melaka
Alhamdulillah, ni pun rezeki aku untuk sambung belajar juga
Tapi dalam bentuk Pembelajaran Jarak Jauh (PJJ)

Alhamdulillah aku dapat dua tawaran belajar
Satu dalam bentuk full time study
Satu dalam bentuk part time study
Kebetulan course yang aku dapat ni dua2 takde kena mengena
Satu ke arah sains, satu ke arah business
Hahahaha

Now, dah dapat tawaran study
Aku jadi pening pulak nak pilih
Sebab dua2 ade pros and cons dia

Hm surat tawaran keluar esok
InsyaAllah aku fikir masak2 pasal study ni
Aku taknak lepaskan peluang study ni
Aku jealous tengok kengkawan yang lain yang sambung study tuu
Hopefully aku buat pilihan terbaik
Doa doakan lahhh .
Aminnnnnnnn

#RoadToDegree #03082017